Svärmor...

+ familj!

Sigge skötte sig alldeles utmärkt hos besöket hos farmor. Han va glad HELA tiden. Han grina inte ens en enda gång, trots att vi va där kanske 1,5 timme?

Annars så brukar han ula och bula så fort jag och stoffe lämnar rummet, men trots att han fick vara ensam en stund med sina fastrar Nea och Ninni så skratta han och va super glad.

Va hände där?! Jag kände knappt igen han så glad han va...

De är så otroligt skönt att man har en svärfamilj som är så underbara! Med svärmor kan man verkligen prata med om allt.

Och de va så himla mysigt(trots att de blåste som faisken) att sitta ute i sommar kvälls solen, med en kaffe mitt i skogen. Och bara få prata me henne...

Tänk så mysigt och roligt de kan vara så fort Sigge är på strålande humör!

Han tok slocknade i sin säng nu, antar att han är helt slut efter allt stå hej han har gjort ikväll.
Så nu ska jag ta och göra mig varm choklad och en smörgås :)

Ha en bra tisdag kväll!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0