Suuuuuuck!

snart är denna otroligt tråkiga dag över.

Trodde aldrig den skulle börja ta slut.

usch.

och vädret då, snacka om humörsvägningar. sol, reg, sol och regn...Så fort solen kom fram vart man lycklig och tänkte att nu ska ja ta mig ut på en promenad. Ja, 2 min senare vräkte de ner regn. Lyckan va total förstörd.
Så vid 18 tiden gav jag upp hoppet om att vädret skulle stanna på sol. Så jag la mig raklång i soffan och satte på "en gång i phuket" klockren film!

Ja ska snart hoppa i säng, upp "tidigt" imorrn för att tillbringa en halv dag på en buss och sjukhuset. Roligare torsdags nöje har man ju haft!

Mamma är så snäll så hon följer me och gör oss sällskap. tack mamma!

nope, de va allt för oss här.

God natt och sov gott allihopa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0