Stopp var de här...

 
 
jaa... så länge varade den lyckan att Sigge skulle va bra i magen.
 
Jag kan bara inte förstå varför hans lilla mage ska va så krånglig!? Som tur är så ligger han inte och skriker sig nätterna igenom, men han sover ju inte direkt bra. Orolig och vrider och vänder på sig i sängen. Så man märker ju att magen inte är okej.
 
i 3 dagar nu har de kommit ut små små kulor, sten hård! Han som va så bra i magen i 2 veckor, allt såg så fint ut!
 
Jag har ju undvikit att ge honom allt som är stoppande för han, banan...morot... pasta... majs...
 
Jag skulle verkligen behöva träffa den där dietisten nu. Har ja inte hört nåt från henne på tisdag, då kommer jag ringa och fråga när vi får komma dit!
All min fantasi för mat att ge honom nu är slut! Han äter ju bra på mornarna och vid lunch... men sen trappar de av.
På eftermiddagen är han inte så sugen på varken mat eller gröt.
 
Stackars lilla Sigge han har verkligen fått ärva sin mammas känsliga mage. Och de tackar vi hans morfar för!!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0