Sjuukt mkt att göra

ja denna vecka, nu måste ja börja packa. Men de finns inte lådor så de räcker. Så måste få tag på lådor me då!
Ida hade 3st kvar som vi kunde få låna, men de räcker ju inte direkt långt!

Och vart ska jag börja? ja har packat de mesta som vi inte använder...

hm. De löser sig nog. Och de är ju inte bara här inne i huset de ska packas och grejas, ute på gården me. Den ska ju städas upp... och de är ju en hel del om man säger så :p


Nu sover mina älsklings pojkar så gott. Och är sitter jag ensam i lugn och ro.
Halv kollar på "helens små underverk.."
Jädra bra film de där!
Lite sorglig me.

Min stress mage har gjort verkan ikväll... härligt?!
Nej skulle inte tro de va?!
och värre lär den ju bli.

Btw... jag har "löst" problemet med att blogg.se appen krångar- radera den från telefon och installera om den.
Sen funkade den kanoners!

nej nu ska ja kika bloggar och sen ska även jag inta sängen.
Har hört rykten om att de är Måndag imorrn....
De gillas inte.
Tur att de är en kort vecka för herr Stoffe!
:)

Sen går han på semester!!
Gud va underbart de ska bli att få ha han hemma i 2 veckor iaf!

Nej till blogg läsning!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0