Sambo kilon.

Usch, när ja tänker på de blir ja deprimerad fan.
 
Ja vägde inte så här mkt innan jag träffade Stoffe.
 
Så wooops, så blev man med kille och 12 kg tyngre.
 
Usch och detta på "bara" 2 år?!
 
Men de blir ju så oftast. man blir kär, man ska mysa 4 dagar i veckan av 7. Och då pratar vi inte mysa med kramar och pussar, nej nej. De ska va godis, snabbmat och allt annat onyttigt. Hur tänker man egentligen?
 
Min kropp är verkligen inte densamma som Stoffe "tände på"  för 2 år sen, men av nån märklig anledning så "tänder han till" på den fortfarande... eller säger han bara så för att göra mig glad?
 
 
 
Bara nån månad/vecka innan jag dejtade Stoffe!
 
Mina smala armar, fingrar, kinder och allt... och när jag såg ut så där så tyckte jag att jag va tjock. Jämför man med nu så va ja ju skit smal!!
 
 
Historiens diss blir SAMBO KILONA!!

Avtryck
Postat av: sophie,

svar: Ja, de gör vi. Lena heter vår tant.. Mörkhårig, halvlångt hår?

Svar: hmm, ja så kanske hon heter ja :) Hon har svarat en del gånger då ja ringt till bvc, och de är alltid hmmm... och jaa de är normalt! jo men jätte normalt att bebisar är lösa i magen i 14 dagar i sträck....
ninna

2012-06-27 @ 22:13:01
URL: http://sophiehs.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0