rock n roll ingen koll...

usch.
 
De är verkligen sååå rrigt här hemma, de mesta är ner packat. Sigges kläder ligger i påsar, kartonger och hans byrå.
Men..de kläder som ligger i byrån är helt för små.
 
Så vart alla hans kläder är som han kan ha? De vet ja inte...
 
Och denna koll på vart ingenting är, de gör mig frustrerad. Jag vill ha koll på hans kläder åtminstonde! Men nu har ja ju inte de.
Och vad jag packat ner och inte, de vet ja inte heller.
 
Sen då...
 
telia. dom kan ju bara ta sig nånstans. Vi har ju allt hos Telia, tv, telefon och internet. Men... baaara för att han som bor i huset nu inte har avslutat sina abonemang så kan dom inte se till så vi får allt flyttat till de datumet vi flyttar in.
Vi kan bara göra de när de inte finns nåt abonemang i huset vi ska flytta till.
De mina vänner innebär att vi kommer få vara utan allt i ca 8-10 arbetsdagar!
tur att vi har mobilt bredband, och utan hemteleon de klarar vi oss gott och väl utan, men... tv! Hur ska jag klara mig :p
Nu har Telia tur att hemmafruarna är slut för alltid.
 
Men hur korkat är det inte?!
 
Jag förstår inte grejen med att alla linjer måste va fria som dom kallar de!
 
Jävla Telia.
 
Nu kommer snart maten hem till oss, idag är vi lata så de blir hamburgare! De blir verkligen hård bantning efter flytten. Vi får se de som nå positivit att vi ska lägga ut sju helsikes mkt pengar på denna flytt så vi kanske inte har råd me mat till oss ;) HAHA!
 
Ha en bra tisdag kväll!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0