Present letande

yes. Jag vann kampen om att åka till stan :P
Är man kvinna i huset så är man! :)

De vart lite present shopping till mina två små fisar som fyller år nu i Juni, kalas nästa lördag så de va på tiden att presenterna skulle handlas.

Alltså ja säger åh de, till en "liten" tjej som Vilja på 4 år är de rätt lätt att handla present till. Då man vet lite mer vad hon har för intressen och gillar att pyssla me.

men... till hennes lillebror Hannes som fyller 2 de är ju totalt omöjligt. Visst traktorer och bilar är ju alltid roligt, men HERRE min skapare att ja lägger 250 spänn på en LITEN jädra traktor. Snacka om att föräldrar blir ruinerade i leksaks affärer.
Och de är ju klart att man skulle vilja köpa en sån till han, men ja är ju inte direkt gjord av pengar :P

De vart iaf toys r us, och de va rätt lagom med folk där. Stoffe och Sigge placerade jag i en hörna där de fanns STORA traktorer, fyrhjulingar eldrivna stora saker.
Så jag fick strosa omkring ensam. De va skönt de!

Åh va ja längtar tills lördag, då ja får träffa HELA familjen Fridberg/Ellgren :P
Ja saknar dom allihopa! Ja t om lilla christer :) HAHA!



Snart ska ja kura ihop mig i soffan med Sigge bus och mysa till detta ap tråkiga vädret.
De har verkligen regnat nu HELA dagen.
Nu är ja trött på regn... så nu borde de inte regna en droppe på hela sommaren kan man ju tycka!

Men men ha en mysig lördag kväll!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0