Perfekt Lördag...

fick sovmorron, Sigge bestämde sig för att sova så där länge och bra i natt. tack.

Gick upp, drack mitt morron kaffe i ja, inte de perfekta vädret men de gick endå!

Sen gjorde vi oss klara för att åka till Storvreta för att fira Hannes och Vilja. Vilja fyllde 4 idag, och Hannes fyller ju den 14e men dom slog ihop de kalaset. Tårtan. MUMS. Den va riktigt god :)

Barnen vart nöjda med presenterna, när Hannes öppnat alla presenter säger han "hej då" till alla. HAHA. Jädra go fis unge. Han hade ju fått de han ville så då kunde ju alla bara åka hem igen :)

De va Sigges första barnkalas, och självklart på ett barnkalas så ska man ju ha fiskdamm :) Så lille Sigge fick en liten påse me majskrokar och en ballong, han va inte så road av ballongen. Den va läskig. Men majskrokarna slank ner rätt fort :P

Sen åkte vi till mamma och fikade lite till... mamma bjöd på middag. Otroligt goda rollader och färspotatis. Och jag som va så mätt efter kalas fikat.
Men de gick ner. Och gott var det!

Sen åkte vi hem.. satte på mig oömma kläder och gick ut för att trimma. Älskar när de är så där mkt man måste trimma och man ser hur fint och tomt de blir efteråt :p

och nu... nu sitter jag här.

Älskar när dagarna bara rullar på i ett så här. I stället för att gå hemma och rulla tummarna, som de kommer bli imorrn :P Eller så följer vi me pappa Stoffe till hans jobb och tvättar av hans maskin :P Kanske de roar Sigge för stunden... Han är ju lite intresserad allt stort som brummar.. i alla fall på avstånd :p Gör vi inte de så stannar vi hemma och kanske börjar packa lite? Börjar bli lite dax nu..

Nej nu ska jag kika bloggar och annat kul.

Ha en bra fortsatt lördag kväll!


Btw... dagens diss går till griniga människor!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0