Över

de där kräkningarna sigge hade gick över vid 12-13 tiden ungefär.. så de kanske de inte va magsjuka?

Inge diarre hade han iaf snarare tvärtom. Som han alltid har..

så sen kl 12-13 har han vart precis som han brukar. Sköönt. Dock började jag må illa men de va nog mest bara psykiskt..

Så jag tänker inte avboka nån läkar tid imorrn nu när jag äntligen fått en tid. Om han nu inte sätter igång inatt och är dålig vill säga. Men de hoppas vi verkligen inte på.

Ja nå mer roligare än så har vi inte gjort idag.

Känner mig rätt så trött just nu skulle lätt kunna gå och lägga mig nu. Men som vanligt när man  tänker den tanken att man ska lägga sig tidigt så blir de aldrig så. Så den tanken lägger jag nog ner nu...

Hööörs senare daaa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0