Orkar inge mer (varning för gnäll)

först och främst vill ja säga TACK ÄLSKLING för att du hjälpte mig me Sigge inatt, de betyder otroligt mkt att du hjälpte mig trots att de innebar att du knappt skulle få nån sömn inatt, de är kärlek till både mig och sigge de!

Precis vad en riktig pappa och älskade ska göra!

Nu ska jag tala om för er hur natten va.

Sen kan ni berätta för mig om detta är normalt/vanligt beteende hos en snart 8 månaders....

De började me att han fick mat 18:30. 260 ml slurpa han i sig.

kl 22, ville han ha mat igen då åt han 60 ml.

kl 23:30 var det dax igen.... denna gång 180 ml.

Kl 02:00 skulle han ha mat igen.... de fick han inte. Ja lyckades få honom att somna om igen. Tack och lov.

kl 03:45 ville han ha mat igen... ja försökte att inte ge honom. Men de gick inte.

De går inte att försöka få han att sluta äta om nätterna tydligen, han ger sig aldrig! Och mellan kl 19-23 där så kan jag ju tala om att vi fick springa upp ett X antal gånger för att VÄNDA på han och i med nappen.
Tänk om han bara kunde lära sig att vända på sig själv....

Och mellan kl 23:30 där till 02:00 så va han orolig, låg och vred sig me huvudet, små gnällde...

Vad faaan är de för fel?!

Jag tror att de är så här för att han är orolig, vi försöker me ALLT för att få fart på hans mage. Messmör, lactulos, päronpuré och massage.... Men. Jag tror de blir för mkt för hans tarmar, eftersom de retar tarmarna rätt bra.

Så idag kör vi bara på messmör i projektet "få fart på magen" .

Men.... varför ska han promt äta så ofta?! Han äter jättebra om dagarna, han har en jädra aptit så skulle han få välja skulle han äta jämt.

Han är trots allt 8 månader om 3 dagar, jag vill få honom att sluta äta natte tid då han klarar sig gott och väl utan de målet.
Jag vill banne mig inte att han ska hålla på som i natt.

jag är så jävla slut idag, känner mig helt utpumpad. Fortsätter han så här hela veckan, ja kommer bryta ihop både en och två gånger! Helt ärligt, så mkt pallar jag inte mer snart!


Avtryck
Postat av: Viktoria

Han är ju inte jättestor så helt ärligt behöver han nog de mål han äter på natten också... Min tjej slutade äta på nätterna när hon var 1½.

2012-06-04 @ 17:36:44

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0