nya skor

är inte min grej.

Hårda och jävliga. Och just nu har ja så ont i mina lilltår. Tur att jag tog me mig andra par skor under vår promenad som vi va på nyss.

I en timme va vi ute och gick. De va såå varmt när solen kika fram, och när den va i moln- underbart härligt!

De är så himla mysigt att gå ut och gå här, verkligen på landet. De luktar så somrigt. Blommor överallt.
Alltså när man har gått av från gamla e4an pratar ja om nu.

Vi(läs jag) plockade en stooor bukett me massa midsommarblomster, hundkex som ja kallar dom(dom kanske heter så. Ja vet inte alls) och lite fina grässtrån i buketten.

Sigge ville absolut inte sova under promenaden, så han är sövd nu.

Själv ska jag gå ut och sätta mig med en stooor kopp kaffe!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0