not in mood...

 
 
Är inte alls på nå humör idag..
 
Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så av ren vana så kikade jag ner i Sigge säng, då ligger han där på sidan med öppna ögon och stirrar in i väggen. Han rörde inte en min när jag kom, inte heller då jag peta på han.
 
Då kan jag tala om att jag vart rädd, livrädd. Han rörde sig ju inte?! Fy min puls.... inte förrens ja peta på han lite hårdare så reagerade han.
 
Fy, dumma unge och skrämmas så där. Jag vart så rädd att ja höll på att börja gråta!
 
Tur att han levde!
 
Idag slutar pappan i huset tidigare, wohoo.
Sen går han på semester...
 
Så idag händer de ungefär lika mkt som alla andra dagar. Inte mkt alls me andra ord...
 
Nej nu blir de frulle.
 
Så trött.Så less.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0