Min karl han kan han...

ibland förvånar han mig må jag säga.

och ja som inte upptäckte förrens ikväll vad han hade gjort här hemma idag.

De slog mig nyss när jag gick på toa, att han gjort rent hela toan, handfatet och diskat imorse!

Har nog nåt svagt minne av att han sa de imorse när ja precis vaknat, men ja va ju knappast vid liv just då.

men så duktig han va! Då slapp ja göra de imorrn :p Imorrn på dagen ska jag roar mig med att börja packa lite kläder.. alla vinter kläder och skor. Sånt som man inte använder just nu.

Började packa lite små saker idag, va tomt de ser ut nu i vardagsrummet... Även fast jag inte packade så mkt men de räckte de :P

Att jag inte är så organiserad när jag packar, de vet jag. Så de kommer bli roligt sen att packa upp allt. I vanliga fall så kan man packa allt som finns i köket i en eller flera kartonger och märka kartongerna med att de tillhör köket.
Typ alla gör så.
Men inte jag.

Jag slänger ner lite allt möjligt som får plats i kartongerna och märker dom inte :P

Så de blir ju kul sen :)

Nu ska jag tvätta facet och sen hoppa i sängen :)

Go natt på er allihopa!



Min stoffe pojke som liten :)

Det går ju inte direkt att förneka att jag skulle vart på brevbäraren eller nån annan...Inte ens Anton Hysén!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0