Men orka...

ne de blir inge se på fotboll på tvn inte.

Varför göra de när facebook finns?!

Ja vet exakt vilka spelare som klantar till sig, exakt vad de är för fel på dommaren... och exakt hur matchen slutar! Och vilket lag som va värdiga vinnare.... så orka sträcka sig efter dosan för att byta kanal!

Nå ja, nu är ja hem kommen från den där ooootroligt tråkiga teori kursen. Hon gick igenom varenda jääda varningsskylt, påbuds skylt och massa andra skyltar! Helt värdelöst!

Himmlen öppnade sig när jag gick därifrån och till bussen, dy blöt! Satte mig på en av UL´s nya bussar... värdelösa! Va är de för jädra pipande ljud som ska pipa HÖGT så fort den stannar för att nån ska av, va är de för jävla mellanrum dom gjort mellan sätet och mot fönstret. De kändes som ja höll på att falla av stolen när jag satte mig!

De enda som va bra me den, de va att den lukta ny och fräsch och att den inte ens hade en kort läsare så jag fick åka gratis hem :)

Sorrt om jag är väldigt negativ, de är en sån dag idag! Allt har bara gått fel och känts fel...

ska snart gå lägga mig och försöka vakna upp på rätt sida imorrn :)


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0