Meeeeeen.

 
 
Jaha... nu fick jag blogg.se´s nya utseende. Hmm... ja de verkar ju okej. Men att hitta allt i denna djugeln? De kommer då ta tid att lära sig hur man gör detta.
 
Jösses.....
 
men än så länge så ser de bättre ut än de som va. Och om de funkar i praktikten, de vette fan.
 
 
Nu sover mina pojkar, ska strax joina dom jag me! Ska bara kika lite på familjeliv och lite bloggar, sen så.
 
Imorrn är de sigge som får "lön" i detta hus, så funderar på att dra till stan och införskaffa lite mjukis byxor och lite vanliga bodysar till han. Men får se hur de blir.. äger dock inge busskort än och de är ju inte direkt billigt att åka buss!
 
Men men nu ska jag kika klart.
 
Hörs imorrn fan!
 
Natti natt alla goa läsare!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0