Måndag...

känns knappt som måndag. Men de står att de är de i kalendern. Och man får väl lita på den då.

Vädret är ju inte direkt lockande idag.

Ikväll intar Sverige fotbolls EM, vet dock inte vilka dom möter. Bryr mig inte så mkt. Men nån svensk fotbolls match ska man väl se.
Nog för att jag är noll sport intresserad, men fotboll kan va kul att se. OM de är sverige som spelar så klart. Annars skiter jag i de.

Men....vilken kanal? Tid?



Min karl den där, Zlatan!

Nå ja, jag vaknade upp idag av världens mardrömm. Hur ska jag få den ur huvudet nu tro? Men annars idag så ska de packas... ikväll drar jag hemifrån på körskola.

Btw ett tips. Köp aldrig lärarledda teorikurser, helt värdelöst! Va inte alls som jag trodde att det skulle vara!
Så spar era pengar och låt bli!

Nu- bus med Sigge!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0