Lite skit

1. Vad gör dig lycklig?
Min familj och mina vänner, och ja... när "lönen" kommer...

2. Vart drar du gränsen om vad du skriver och inte skriver om på din blogg?

Hmm...jag är ju rätt så frispråkig av mig, men jag skriver ju inte direkt om mitt och stoffes sexliv(vilket sexliv tänker väl han när han läser de här)eller om våra bråk.. eller andra personliga problem.

3. Vad gör du i framtiden om 15 år?

Jaa... jobbar nog heltid, har 3 eller 4 barn.Lever fortfarande me stoffe i vårt hus, fast kanske ett annat hus, vem vet...
 Hallå 15 år, då är ja ju ffs 43 år!!
4. Vad skrämmer dig?

Att en förlossning inte ska gå som de ska, eller att Sigge blir allvarligt sjuk. Eller att förlora Stoffe, mamma eller en nära vän!
5. Hur tycker du en bra lärare ska vara?

Hård med rättvis.
6. Vad lägger du helst pengar på?

Sigge, mat, inredning..
7. Skulle du kunna bo i ett kollektiv?

Aldrig.
8. Vilket är ditt favoritmärke bland skönhetsprodukter?

Hmm.. Loreal, Maxfactor..
9. Brukar du köpa second hand?

Jajjamen, allt roligt hittar man oftast där.
10. Vad ger dig dåligt samvete?

Om jag t ex tjatar på och tjatar och tjatar på stoffe att vi ska åka nånstans och han inte vill men ger me sig till slut. Då kan ja få dåligt samvete ;)
Dock VET jag att samvetet kommer växa när sigge kommer i trots åldern, och vi kommer bråka som bara den. Då vet jag att mitt samvete kommer va stort.


Avtryck
Postat av: Eva

Haha du är så rolig Marina :) "Hmm...jag är ju rätt så frispråkig av mig, men jag skriver ju inte direkt om mitt och stoffes sexliv(vilket sexliv tänker väl han när han läser de här)"

2012-06-07 @ 22:34:34
URL: http://evasten.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0