Jävla app

blogg appen vill verkligen inte funka. Så surt!

Nå ja, vi kom hem för en stund sen från Storvreta. Där hämtade jag hem en de saker från gamla huset. tror ni man vart liiite mer sugen på att få flytta nu och börja renovera. Min bror och sambo hade renoverat hallen. Målat trappan vit och tagit bort den fula färgen i hallen. De va nå terrakott färg och lila på väggen upp mot trappan.

Jag gillade inte de när jag bodde där :P

Men nu... så jäävla SNYGGT!

Dom hade målat trappen vit, och satt en jätte snygg svart tapet under trappen och upp i trappen.

Dom kommer få de jätte fint där verkligen!

Så ja, nu vill jag flytta och börja göra om jag me! Vi ska ju måla vår trapp vit me där borta så de blir en hel del jobb.

När vi kom hem så fick Stoffe umgås me Sigge medans jag packade lite grejer från köket och rensade lite bland stoffe miljoner me kläder!

Tur att han inte såg vad de va för kläder som jag kastade ner i eldnings tunnan ute ;) haha!

Men nu ska ja plugga teori!

Btw... mamma bjöd på kärleks kaffe. Och de va verkligen inte nå kärlek i de kaffet. De va de äckligaste jag druckigt.
Fick såna här flashback från när man va liten och hade mask i magen och skulle dricka de där flytande medlet som skulle ta dö på maskarna. De smakade lite dant.... trodde jag skulle kräkas!

Men tanken var ju god... :)


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0