Jahappp

ja förstår inte. ja är så himla trött idag.. Precis när jag skulle till att vila för några timmar sen när Sigge sov, ja...då vakna han.

Nu sover han igen. Så nu ska ja passa på att vila och se om de går. Känner jag mig rätt så kommer ja fastna här vid datan iaf :p

Men så lat har ja då inte vart idag, har röjt upp i köket och diskat. Kan säga att ja längtar SÅÅÅÅ efter att få en diskmaskin!! Hatar verkligen att hand diska. Så bara att få en diskmaskin känns ju lyx...

Nåt som blir ännu mer lyx när vi lfyttar är att jag kan ta vatten direkt ut kranen och dricka :P Och gå in på toaletten utan att behöva flytta på vagn och allt jävelskap som står i vägen :P

De...de är lyx för mig de ;) HAHA!

Neee... försök till att vila va det ja!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0