Hur göra me barnvagnen?

hm.
 
Ja vet inte ja hur ja ska göra.
 
När ja köpte vår barnvgan så var ju tanken att vi skulle bo kvar här ett tag innan den vagnen skulle bytas.
 
men vi köpte den i Mars nu. Hjulen är typ slut. Dom slits mera när man inte bara går på asfalt hela tiden.
Dumma hjul.
 
Vi va in idag till barnens hus och kikade på vad de finns för däck att byta till den, jag vill ha pump bara lufthjul eftersom ja kommer enbart kommer gå på grus nu när vi flyttar.
 
Men jaaa.... dom enda däcken som fanns att byta va ett par brio hjul, och alla dom 4 skulle gå på 1195:-
Njaaa... är det värt de? Plus att de då kommer stå brio på hjulen, och ja vill inte ha den texten på en emmaljunga vagn!
 
För den summan kan ja få en rätt fräsch begagnad vagn för på blocket. Plus att ja vill ha en vändbar sitt del på min vagn.
men ja vill absolut inte sälja emmaljungan, då ja faktiskt älskar den. Dels för hur den är och hur den ser ut.
 
Och ja antar att Sigge kommer behöva en dagis barnvagn, och då vägrar ja ta emmaljugan som de. Den är alldeles för fin för de :p
 
Nu har vi då inte råd med nån ny vagn, men samtidigt som de kommer behövas om ja ska gå på dom vägarna dit vi flyttar!
 
Åh, ja vet inte hur jag ska göra? Nån som läser detta som kan ge mig ett tips eller råd hur man kan göra?

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0