Go fisen

de vart inte att vi åkte till sjukan idag. Vi tar de imorrn istället då Ida följer me.. Kan va kul att få umgås me henne oxå ;)

Idag då? Vi låg och mös lääääänge i sängen imorse. Iaf till kl 7:45.. och de är länge för oss :P

Sigge va verkligen på ett mys humör imorse, så mysigt så!

Efter de gick vi upp, klädde på oss och gav Sigge bus mat.

Sen fick han sitta i gåstolen medans ja va tvungen att dammsuga av. Och de va verkligen populärt hos Sigge. Gud va han bokstavligt talat sprang efter dammsugaren i gåstolen. Han tycket de va jättekul att jaga den stora klump saken :)

De såg riktigt roligt ut.

Snart kommer pappan i huset hem på sin rast och pratar lite me oss. Alltid lika trevligt.

Solen skiner, men... de är stora feta svarta moln på himmelen. Så jag förväntar mig regn snart. Vågar man sig ut på en promenad kanske?

De ryktas också om att imorrn ska skattepengarna komma. De tackar vi för! Imorrn är de äntligen fredag, och sen är de LÖRDAG! Då ska ja få träffa alla mina favoriter!! Carro med familj :)
Om jag längtar? Behöver jag ens säga de?!

Nu ska jag ploppa i mig frulle medans terroristen är nöjd!

Ha en bra torsdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0