Freeeeedag!

äntligen fredag.

Åh ja vaknade ur en sån lycklig dröm. Jag drömde att jag vann 395 000:- och ja va så lycklig.... sen väckte Sigge mig.
Hm.

Nå ja, nu är ja färdig sminkad, ska packa skötväskan strax. Ge Sigge mat. Klä på mig och han och sen drar vi mot la stada. Och möter upp Ida.

Vädret verkar bli fint iaf, men man vet aldrig. Så lika bäst att ta me regnskyddet.

Sigge va extremt grinig och ville ingenting igår kväll innan vi skulle lägga oss. Så jag väntade på att natten skulle bli hemsk, men ikke. Han sov rätt så bra!

Nåt jag irriterar mig fruktansvärt mkt på är att Sigge är ett väldigt barn som MÅSTE ha sina sov rutiner på dagarna.
De innebär att han måste sova 3 gånger på dagen för att orka sova bra på natten.
Och är vi då iväg nånstans så rubbas den sömnen på dagarna, och de resulterar i att han sover kasst på natten.

De är extremt svårt att försöka söva han i vagnen om vi t ex är på stan. Och de är inget jag ens vill försöka me på staden.

Ja de är nåt som stör mig då ja känner att jag ska inte behöva sitta hemma hela tiden för att han ska sova så på dagarna!

Så man får välja. Åka iväg och få en jobbig natt.
Stanna hemma och sov bra på natten!

Usch.

Nej nu blir de frulle bulle här.

Hejpa!

Avtryck
Postat av: Caroline

Å vilken härlig dröm, va skulle du göra med alla dom pengarna?

Hoppas ni får en bra dag på stan och att Sigge kanske vill sova i natt ändå :)

2012-06-08 @ 08:35:36
URL: http://carolineaf.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0