felia...

 
 
de är bara fel på Telia, dom trodde på fullaste allvar att vi tänkte betala 300 spänn för att vi bytt ner hastigheten på bredbandet.
HA!
Tji fick dom.
 
Jag ringde dom, och självklart så svarade jordens tjurigaste kärring som förmdligen inte fått ligga på 50 år.
Hon propsade på att det skulle vara så.
Hon propsade det med fel person.
Eftersom hon jag pratade med när vi skulle byta sa inte ett ord om denna kostnad, hade hon sagt de så hade vi aldrig bytt.
Och efter mkt om och men så kollade sur kärringen efter den noteringen i data systemet. Mycket riktigt. De fanns ingen sådan notering att hon skulle informerat oss om det.
Så.... 1-0 till mig mot Telia.
 
Idag är de kanon väder, vi väntar på att banken ska ringa. De har blivit lite strul med låne papprena, så antingen idag eller imorrn så måste vi in till banken kanske och göra om allt. Suck. Men de är inte bankens fel utan postens.
 
Jag hoppas att vi får göra de idag då, imorrn har vi inte tid egentligen! Jag MÅSTE få träffa mina underbaringar!
 
Hoppas ni får en underbar torsdag! Det ska jag ha! Vår sista torsdag i detta hus1

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0