Det trodde jag inte..

 
 
När min bästa vän Carro fick sitt första barn, Vilja, så minns jag att hon skrev hon i sin blogg nåt om att kärleken till sitt barn går inte att beskriva så oändlig den är.
 
Och nu förstår jag henne.
 
Hur jävlig och jobbig Sigge än kan va, så är han mitt allt. Kärleken till han går verkligen inte att beskriva med ord.
 
 
Mamma kommer alltid älska dig Sigge bus. Och kommer alltid finnas vid din sida,  dig och dina syskon sen ;)
 
 
 
Jahapp... idag då? Solen skiner och inte ett moln på himmelen, vågar man bli glad och jubla. Dessa förbannade moln lär ju komma snart.
Sigge sitter i sin gåstol och har en väldig intressant diskution med sin kratta.
Själv har ja precis dammsugit, så nu väntar jag på att få lägga han så jag kan moppa golvet! De behövs verkligen...
 
Är lite sur på att blogg.se inte kört igång sin blogg app, de är ju bra mkt roligare att blogga från mobilen nu för tiden :P Speciellt om man ska ha in bilder...
 
Men men nu ska vi busa jag och min pojk!
 
Ha en underbar solig onsdag!

Avtryck
Postat av: lena uneteg

Det är så sant Marina,kärleken till barnen är stark och livslång,manskulle kunna gå genom eld för dom.

2012-06-20 @ 09:29:50

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0