det gååår inte!

de här me att sluta äta godis och onyttigt?

Njaaa...de funka i ungefär 2 dagar! sen var de kört....

VARFÖR I HELA HELVETET SKA DE VA SÅ JÄÄÄVLA SVÅRT!!!

Jag vill verkligen inte se ut så här mer.... nästan alla kläder jag har kan ja knappt komma i.

Varför ska de va så jävla svårt att låta bli godis??!! Kroppen bara skriker efter socker utan socker i 2 dagar!

jag tror att bara man äter regelbundet, och mindre portioner och motionerar så kommer man tappa massa kilon.

Men... för att börja äta regelbundet och nyttigt så får jag nog anställa nån som kommer och gör maten åt mig!

Jag hatar att laga mat till mig själv när man är "ensam" hemma!

Fy fan... min kropp börjar äckla mig!!!


Avtryck
Postat av: Eva

Marina då! Jag vet inte hur det känns då jag nog aldrig varit sockerberoende. Hmm det är inte meningen att få dig må sämre! Men skriv upp på inköpslista vad ni ska handla från affären, köp det och inget mer. Så köper du nyttigt gott istället! Morotsstavar och tzatziki? :) exotiska frukter? :)

Det är ju svårt när man har gosaker hemma som man ska hålla sig ifrån. Lycka till!!

2012-06-14 @ 12:06:30
URL: http://evasten.blogg.se/
Postat av: Nadia

Det går, ge inte upp! Jag var extremt sockerberoende & vägde nästan 90 pannor..

Ändra din livsstil & fullkomligt strunta i dieter, utan hitta en vardag med mat som kroppen mår bra av.

Regelbundna måltider är så viktigt, speciellt eftersom det håller blodsockret i balans & du får inte dom här enorma sockerkickarna.

Sen får du räkna med minst 14 dgr av huvudvärk & pisshumör (sockret blir som ett gift som måste gå ur kroppen)

Och promenader räcker gott & väl första tiden.

Jag har nog gått på alla dieter som finns & det viktigasteär faktiskt att hitta en livsstil som passar din vardag, man kommer ju inte direkt ha tid att göra 176 olika maträtter när man har småbarn ;)



Tex, gillar du fet mat, kan vara utan kolhydrater?

Ät då kyckling, kött, köttfärs, tonfisk - gör en gräddig sås till & en färgglad sallad (det ska självklart se gott ut, annars tappar man motivationen)

Eller, är du en sån som måste ha pasta, ris, potatis m.m till maten - då är viktväktarna kanon! Räcker om man går en gång, sen kan man väga sig hemma om man har bra självdiciplin.



Du KLARAR det! Måste bara ge dig själv en kanonspark i röven :)

2012-06-14 @ 20:16:11
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0