bort bra men hemma bäst...

så där ja.

igår kom jag hem, med 5 st fulla stora ullareds påsar och ett x antal tusen kronor fattigare!

De va verkligen underbart att få komma bort ett tag, men lika skönt att få komma hem igen! Saknade mina pojkar otroligt mkt.
Skönt att allt hade gått bra här hemma... ja förutom natten till lördagen. Men de va ett annat bekymmer.

Dock blev jag väldigt besviken av Ullaredas utbud, dom höll ju på att bygga ut där så deras utbud av dam kläder. De sög! Och att hitta barnkläder på barnavdelningen, de va som att hitta en nål i en mystack.

men fick med mig hem en hel del roligt iaf.

Oc buss resan hem, den kändes som den aldrig skulle ta slut!!

Försökte lägga upp bilder igår via appen, men den ville inte samarbeta me mig!
Skit!

Snart ska vi packa ihop oss för att åka till Storvreta, ska hämta hem lite saker :)

Och vädret då? HALLÅ!? När exakt hade solen och sommaren tänkt komma på rikgit?! Man börjar ju verkligen att fundera på om de verkligen blir en sommar?

Nå ja, nu blir de frulle, sen drar vi!

Ha en bra regning söndag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0