Blogg.se

 
ta er i röven snart! Sen jag kom hem har ni bråkat på mig... ja har inte kunnat komma in, eran fula jädra ko kommer bara upp att nåt gick fel.
Ja nåt gick fel... ni gjorde/gör om sidan. Det är vad som har gått fel....
 
Nå ja, maten är i magen. Sigge sover.
Det vart en promenad till svärfar för att hämta hem vatten, på vägen hem tänkte jag den briiiiljanat tanken att vi skulle testa och se om Emmaljungan klarar terräng i skogen.
 
Den sög.  Falsk marknadsföring och påstå att den är den perfekta terräng vagnen!
 
Och hur tänkte jag när vi tog skogs vägen? När de enbart är sump mark/kärr, breve alla stigar, Hur många mygg tror ni det fanns? Jag skojar inte när jag säger att de va stora moln me dom, fy i helvete.
Dom va överallt. Bet mig överallt. I hela huvudet och jaa t om mellan benen! Det gjorde ont!
Nu har ju jag lyckan att jag aldrig får ett myggbett som kliar, annars hade jag nu kliat sönder hela mig. Sigge klarade sig väldigt bra ifrån dom.
Men vi fick ta allt.
 
Nu ska jag se film och mysa me min stora pojke!
 
Hej på er!
 
 
 
Stoffes mega hamburgare ;) Han åt inte upp hela för att tillägga.

Avtryck
Postat av: Eva

Man längtar heela året på sommaren men man glömmer liksom bort dom där dryga myggen!!

2012-06-25 @ 07:52:53
URL: http://Evasten.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0