Avliden

fy så hemskt!

vaknade vid 7:20 av att ja hörde en bil stanna och dörr smälldes igen. Tittar ut. Där på granngården står ambulasen.
Men när jag ser att ambulans killarna och grann gubbe står utanför huset och pratar och han stor gråter. Då förstår jag va som hänt....

Grann tanten är avliden.

De såg ut som att dom stod oc väntade på nåt. Till slut så kom de en präst, och ambulansen åkte.

Efter nån timme så kom likbilen och hämtade henne.

Alltså, ja tycker så synd om han. Han går runt på gården och gråter och gråter. Och barnen då? Kul start dom får på sitt sommarlov!

Jag som såg henne senast igår när hon va ute me hunden.

Vad som hänt vet jag då inte! Och inte tänker jag gå över och fråga heller... Hade ja kännt dom bättre hade jag gått ut och gett han kram! Usch... de va verkligen hjärtskärande att se när likbilen kom och hämta henne och han står och ser på... Fy!

nej nu börjar de spricka upp lite här, funderar på att ta en promenad...
Ikväll drar vi till svärmor och firar henne!
tant blir gammal :P

Nu- bus me terroristen!


Avtryck
Postat av: Kelly

Usch fan! Inge kul. Hur gammal va hon?

2012-06-12 @ 10:39:19
URL: http://kellycresswell.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0