8 månader...

hur kunde jag glömma de :p

hade Carro inte skrivit i sin blogg att de va den 7e idag, så hade ja inte tänkt alls på de.

Men... Idag blir vår lill terrorist hela 8 månader. Eller ja kl 13:36 blir han de :P Vid denna tid för 8 månader sen hade ja vääärldens värkar och va öppen 6-7 cm. Glömmer aldrig den smärtan...
Spydde som en räv gjorde jag me. Fick panik för att de inte fanns nå luft i de lilla undersöknings rummet!

Och tankarna snurrade som bara den. De va ju 5 veckor kvar. Vad ska mamma säga? Hur ska jag kunna smsa/ringa till Carro och säga att hon måste komma NU? Ska jag kunna orka skriva på facebook att jag ska föda nu? Kommer Stoffe klara av de här?

Ja de va tankar som snurrade. Så de slutade med att jag smsa me mamma och skrev att ja ska föda nu. Fick ett kort svar som var "Okey" . Ja men de va ju snällt svar. Här ligger ja och håller på att dö och jag får ett "okey"
Carro hann tyvärr inte, allt gick alldeles för fort. Stoffe klarade de galant. Och till Ida skrev jag så här "Jag ska föda nu, ring Stoffe"
öööööh? Varför sjutton skulle hon ringa han? Han va ju me mig... HAHA!

Men iaf jag klarade allt utan nån som helst bedövning, bara lustgas men den va ju totalt värdelös!

Så idag säger vi. Grattis till vår älskade lill pojk!

Som just nu håller på att blir stor. Nog för att han är liten i sig, óch efter i motoriken. Så är han stor för mig!
Sen vi började me välling så börjar han, trot eller ej men knubba på sig! Kanske han blir en tjockis bebis innan han börjar gå?! Man vet aldrig....





Okej han är sin pappa upp i dagen. Men glöm inte att....Sigge är söt! ;)


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0