1 Juni 2012

och nu mina ävnner kliver vi in i Juni månad, vanligtvist i detta läge på året så brukar vi ha SOMMAR!

Men vart vår sommar är nu, de vet ingen!

De regnar är mörkt, grått och trist ute.

Inte alls nå vlja gå-ut-och-gå väder idag inte!

Jag är lika ap trött idag som igår, vette sjutton av de är me min kropp just nu. Bittert är de idag!

Ni anar inte hur skönt de är att de är fredag idag! Imorrn...då ska jag soooova och sooova!

Och att de är 1a juni idag så innebär de att de är 1 månad kvar tills vi flyttar, förhoppningsvis. De beror ju på om säljaren fått sitt nya hus klart. Men de hoppas ja på...

Ne nu ska sonen underhållas!

Nån som vill passa han idag?! Ingen....?


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0