trött...

usch. ja är så trött...
 
borde egentligen gå och lägga mig men de är ja för trött för :p HAHA!
 
Lägger ja mig nu så kommer de gå fortare tills imorrn!!
 
Men...
 
den som lever får se! :P
 
Ska bli "kul" och se hur Sigges sömn om nätterna blir nu när vi kommer flytta, förmodligen åt helsike.
Man har börjat märka nu om kvällarna att han saknar oss i rummet, han blir lugn och sover gott så fort vi lägger oss.
Och när han ska sova ensam i sitt rum sen de kommer bli konstigt för han.
Men han vänjer sig...
 
De är nog egentligen värre för mig som är så van att ha han nära mig.
Nu måste ja lita på att baby vakten väcker mig när han vaknar.
Kommer jag verkligen höra den?!
 
seprations ångest?
JAJJAMEN!
 
 
nej fundera klart på om de blir sängen nu eller inte....
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0