Sket på mig!

Här vid 15 tiden så låg Sigge och sov och jag me... Jag vaknar upp till väääärldens smäll, hela huset och golvet bara skaka. Baby vakten bara knastrade till, och ja va heeelt hundra på att åskan slog ner i huset. I panik så springer jag upp till Sigge. Han låg där och såg helt chockad ut! De kom världens oväder, alla kontakter + spis bara blixtrade de om och knastrade i! I panik så ringer ja stoffe och säger åt han att komma hem FORT!!! Jag bara skakade så rädd ja va! De spö regnade och haglade ute och blåste. Så stoffe höll på att köra av vägen! Jag har aldrig i mitt liv vart så rädd!! De small som satan och blixtra som faaan! Och nu är skiten på väg tillbaks, kul... Men ja är inte ensam hemma iaf! Hade de inte blixtrat ur kontakterna hade ja intw vart så rädd. Men fasiken, jag va så rädd att nånting skulle hända mig och Sigge! Jag funderar stark på att bygga ett skyddsrum för eventuella åsk nedslag i framtiden... Eller flytta till stan för där verkar de aldrig åska!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0