Så slut!

 
ni som läste mitt tidigare privata inlägg förstår nog (hoppas jag) när jag nu säger att jag är helt slut
fysiskt och psykist.
Jag lider med alla er som har de som oss, och ni med dom som har de värre än oss.
 
Imorrn blir vi lämnade ensamma hemma igen, karln drar iväg till jobbet då vi äntligen är friska.
 
Har vart rätt skönt endå att haft han hemma även fast han inte gjort så mkt då han vart dålig.
 
Sorry alla vänner som är vana att jag ringer eller smsar er. Men...varken orken eller tid finns till de.
 
Låna min son och ni skulle vilja hoppa i Östersjön redan efter 15 min............
 
Nu ska jag bara andas ut av tystnaden här hemma och bara VA!
 
God natt!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0