Monstret!

Is back... Sigge är ett riktigt monster idag! Skit gnällig, skrikig, och allmänt kinkig! Trots att han är yber trött så VÄGRAR han sova! I över en timme har han hållt på att böka/skriika! Så här har han bara hållt på med om kvällarna.... Har de börjat på dagarna nu me? Då vill jag fan inte va me längre!! Han är iaf nöjd och tyst i sin gåstol så han får sitta där nu tills ja laddat upp me lite energi! Vad har hänt med min son? Han som va så underbar igår hela dagen!! Denna jävla separations fasen eller vad de är, hur länge håller den i sig?? De måste va pga den han vägrar sova i sin säng! Jag är så matt och slut i kroppen, knappt nå sömn inatt. Så funderar starkt på att ge han lunch snart och sen låta han få som han vill, sova i vår säng med mig!! Snacka om att en sån liten människa kan bestämma ALLT här hemma!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0