Kom hem!!

Snälla Siri.... Siri har vart borta sedan fredags morse. Jag tippar på att när de åskade som värst här att han vart livrädd för alla smällar och att han bara sprang iväg i panik. Och nu hittar han inte tillbaks. Jag saknar han oerhört.... Min lilla misse. Han brukar alltid komma efter många timmar då man ropar på han men nu- inge resultat! Bara han inte ligger skadad nånstans. Jag vet inte men igår när vi va ute och ropa på han så var de som att Kurre försökte visa oss vart han va. Men han ledde oss in till ett buskage fullt med buskar och träd och där kom vi inte in. Ligger han där död?! Usch... Vill inte ens tänka va som kan va hänt min misse! Jag vill bara ha hem han! Däremot vet jag att de finn en tant längre ifrån oss som brukar mata alla bygdens katter, vilket jag tycker är fräckt eftersom alla vet att matar man en katt så kommer den tillbaks dit. Min katt är min katt..... Ingen annans! Nee nu spö regnar de, åskan är på g hitåt! Så snälla Siri kom heeem!!!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0