Katt jäklar...

usch så jobbiga våra katter har blivit sen flytten.
 
Dom har bytt roller helt, förr var de så att man fick nästan jaga in Kurre. Och siri kom in självmant.
 
Nu får man jaga in Siri och Kurre kommer in ibland.
 
igår fick jag jaga in Siri då han höll på att bråka med en annan katt. Och ja.. sen låg hon och gosade med mig i sängen typ halva natten. Men sen... satte han igång att skrika för att han ska ut. Idiot, vi har kattlucka. Gå där!!
 
Han har aldrig förr skrikit för att han vill ut natte tid. Är han inne nu om nätterna så skriker han heeela tiden.
 
De här är anledningen till att ja inte är en katt människa, katter är djävulens påfynd. De går knappast att tygla dom.
Dom gör alltid så som dom själva vill.
 
Och här där vi bor nu, finns de ett x antal katter. så bråk... ja de lär de bli.
 
När våra katter har dött så blir de aldrig mer en katt! Nästa djur som ska in i detta hus är en hund! Och våra katter lär ju leva i si så där minst  10 år till....
 
Usch.
 
Katt jäklar!

Avtryck
Postat av: Foppa

Jag säger lika. När Phoebe dör så är jag klar med djur. Kanske en fisk i en liten skål. Inget man behöver gå ut med eller uppfostra. Tack för mig.

2012-07-10 @ 11:43:57

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0