häck väck katt jävel

fula kattlucka!
 
Den ska banne mig väck...
 
nu är jag less på att bygdens katter kommer in till oss. jag vill inte ha massa okända katter i mitt hem, vem vet vad dom kan göra? Kissa nånstans? Riva på soffan/tapeten och att dom skrämmer iväg mina katter. Okej ja har bara en katt nu då... men ja lever fortf på hoppet om att siri ska komma hem igen.
 
inatt vaknade jag av att en stoor fet svart katt satt vid sängen. Upp fort som attan och skrämma iväg han så han sprang ut.
Katt jävel.
 
Och sen då... om man nu tar bort kattluckan så blir de ju ett hål i dörren. Så man måste ju mer eller mindre köpa ny dörr.
Eller sätta för den, men hur snyggt är de?
 
Men bort ska den....
 
Jag har en sån här idag som verkar vaknat på helt fel sida av spjälsängen. Otroligt grinig är han! Och jag förstår han...
Detta väder gör ju en bara less!
 
Idag ska vi hem till mamma, mamma bjuder på middag. Jag hade tänkt åka tidigare än att vänta på Stoffe. Men regnet bara vräääker ner, så har noll lust till att gå ut i detta väder. Så vi väntar nog på pappan i huset.
 
Nej... underhålla sonen innan han ska sova strax!
 
Ha en bra måndag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0