Får skalle!

Jag ledsnade på att sitta inne en stund med en krävande sigge. Så vi gick och kollade hur långt de är till bussen egentligen. Och ja... 1,6 km är väl inte så farligt sommar, höst och vår tid.... Men eftersom att vi har mer vinter tid än övriga tider så ska banne mig de där körkortet fixas fort!! Tänker banne mig inte gå den där vägen i snöslask och snöstorm! Speciellt inte me barnvagn! På vägen såg vi... Åkrar, skog, får, hästar och två barn! Ja och så en bil då :p det finns väldigt mkt hästar här märkte jag.. Så hoppas man får en dotter nångång som kanke roas sig av dom! Sigge va rätt road under tiden. Speciellt av fåren och hästarna. Man skulle ha filmat reaktionen.... Om mn säger så! Nu- söva sigge!!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0