falska människor...

passar sig inte rikgit in i mitt liv. Jag är liite för fin för att ha dom i min "närhet" .
 
Så bye bye alla falska människor på facebook och instagram!
 
Tänker inte ens nämna vad som hänt, jag slår inte tillbaks på dom som ligger lägst i näringskedjan!
 
Nu är vi hemma, maten är i magen. Vart en vreten pizza idag ;) MUMS
 
Vi har i stort sett vart hos mamma heela dagen, vi gick till bussen redan 7:45 imorse, va tvungen att passa på innan regnet skulle komma, dock hade regnet redan hittat till stan precis när vi kom. Så vi vart en del blöta, inte sigge då. Men ja...
Regn jacka? Vad är det för nåt?!
Nåt som jag måste införskaffa mig iaf...
 
I alla fall så var vi där hela dagen, syster och barn kom dit med en snabbis. Sigge vart jätte glad över att få "prata" med Sigrid. Oj så glad han blev....De va riktigt kul att se.
 
Imorrn drar jag och träffar lite mammor, om de inte regnar vill säga. Har noll lust att dra på mig gummistövlar och regnskydd och hela köret för att gå 1,6 km i lera typ.... nej tack!
 
Nu blir de bara att varva ner innan han ska sova...dock är de ett bra tag dit. Och klockan går såååååå sakta!
 
Jag vill att klockan ska bli 19 nu!
 
Ha en fortsatt bra tisdag kväll!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0