1:a november....

Kan de bara inte bli de snart?! Då börjar Sigge på dagis, och de ska bli sååå skönt just nu! Känner att ja behöver semester från han nu, han är i en sju helvetes jobbig period! Man kan inte göra nånting mer än att busa med han, bära på han, leka med han... Helst ska man bära på han tycker han! Och vem orkar bära runt på en 7,5kg klump i flera timmar! Så han är sjukt jobbig just nu! Om de endå kunde sluta regna så man kan gå ut!! Är så jävla less nu...!


Avtryck
Postat av: sophie,

Har du ingen bärsele? Om inte, skaffa!! Melwin har alltid varit sån, vill va nära och bli buren. Hade aldrig klarat mig utan bärselen.

2012-07-11 @ 08:56:07
URL: http://sophiehs.blogg.se
Postat av: Nadia

Neo är likadan just nu, kan inte gå ut ur rummet utan att det tjuter. Ser att han gnuggar överkäken mot allt hela tiden så jag antar att det är bissingar på G.
Kan det vara det för Sigge med?
Sen kommer relationssprånget vid 8 månader (kan komma strax innan med) & kan spöka till och från i fyra veckor.
Då måste mamma & pappa alltid vara nära, försvinner vi ur rummet tror dom små att vi är borta..

Väldigt krävande & suger musten ur en, I know!
Hoppas det blir bättre snart <3

Svar: njaa jag vet inte om de är nå mer tänder på g, han har redan 3 som håller på att ploppa upp :Pmen de kan säkert va dom som spökar, och sen att de är nytt hus och allt så han känner sig osäker blandat med den hääärliga relationssprånget :P
de går nog över snart, hoppas jag....
ninna

2012-07-11 @ 19:36:20
URL: http://Nadiaskriver.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0