white trash....

de är precis de man blivit ungefär. Ett jäädra mähä. Jag orkar liksom inte. Känner att jag måste ta en stor jäädra make over snart och en spark i baken på mig själv. Jag orkar liksom aldrig sminka mig, håret är aldrig iordning fixat- de sätts upp i en toffs, jag orkar aldrig "klä upp mig" dels för att jag har inga kläder som direkt passar och dels för att ja orkar inte. Sitter just u i mina mjukisar och Stoffes förstora "swerock" tjock tröja. Jag är för de mesta hemma och träffar väldigt sällan mina vänner. Lägger all min tid/energi på Sigge(vilket är bra men att tänka på sig själv borde man också börja me) Den största saknaden i mitt liv nu är mitt sociala liv. Jag vill jobba, tjäna pengar, shoppa kläder, smink, en frisyr, en ny hårfärg... Livet som mamma ledig blir man inte direkt rik på...därför prioriteras inte nya kläder till mig när dom pengarna kommer. Men men... nån dag kanske man har råd och tid och ork till att "fixa till sig" I natt bjöd Sigge på 7 timmars sömn rakt av, jag klagar inte kan jag säga. Underbart me så mkt sömn. Har nog inte sovit så mkt på snart 1 år :p Och jag kan här med säga att koliken är häck väck, nu gråter han bara som en bebis ska göra :) han börjar bli stor nu min plutt, när man sätter ner han i soffan eller i sitt knä, då vill han gärna försöka sitta själv. De blir lite av fällknivs stilen, men han försöker komma upp. sötpluppen! Nu blir de mys me Sigge och strax lunch....

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0