Vilken natt!

jag är i chock!

Sigge slocknade direkt efter sin kvälls mat igår, efter lite bråk och gnäll så gick de bra att få i den, ca 21:30..

Gissa när han vakna?!

Klockan 05:10 slog han upp ögonen och vill ha mat igen....

nästan 7,5 timme?!
Jisses.

Han måste vart totalt utslagen igår av att va till läkaren. Kanske ska göra om samma procedur idag så han sover gott i natt me :p
Efter den maten vid 5:10 så sluka han i sig mat och tok slockna igen och sov till kl 8....

De är min pojk de!

Tack Sigge för den sömnen...

Känner mig så pigg och alert idag. Strålande väder ute. Och kul att man har vagnen i bilen som inte är hemma.
Är så sugen på att gå ut och gå i de fina vädret... men ikke då!

Så jag får hålla mig inne idag me... kul!

Idag har de gått lite bättre än igår me att få i Sigge mat. Hoppas han är bättre tills lördag då de är planerat att han ska sova hos min bror!
Jag och Stoffe behöver den där egentiden nu!

Nu ska ja passa på att plocka här hemma medans Sigge försöker somna!

Over and out!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0