tack ♥

Tack för idag Emelie och Emelie :p

Nowa och Livia va här och myste lite me Sigge, Sigge är för övrigt hel intresserad av Livia :p





De skiljer bara en vecka mellan dom här två, men de ser ut som de skulle skilja 2 månader :p

Så tack tjejer för idag! De är så faschinerande att se Sigge me andra bebisar han blir så himla intresserad utav dom, ja för ett tag sen så ska de skrikas så klart :P

Kolla in dessa vackra ögon:



Så klar blåa och fina! Man smälter ju....Lilla Nowa :)

Nu är Sigge så trött så han sover så gott i soffan.
Han ska snart få lite mat och sen ska vi iväg och handla lite och hämta ut mina kläder som kommit :p

Vore ju ÄNNU roligare om min iphone kunde komma......den har dom inte ens skickat fick jag veta igår när jag ringde telenor! IDIOTER!
Så ja skulle få räkna me ca 1 vecka till. Tack för den käft smällen, varför säga då förra veckan att den skickades den 22a...??

Nå ja, hoppas ni haft en mysig dag! För det har vi!


Avtryck
Postat av: Emelie

Tack för idag vi har haft det super mysigt <3

2012-01-03 @ 15:24:53
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/
Postat av: caroline

Ja men eller hur! En tand redan känns alldeles för tidigt , va hände me min lilla bebis ?:-P

2012-01-03 @ 19:12:13
URL: http://carolineaf.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0