SUCK

idag blir de bara ett stort SUCK över de hela.

de ska städas... gardinerna ska bytas och allt ska dammas av.

blir alltid lika irriterad varenda gång de ska stor städas. de är liika jävla dammigt och skitit dagen efter.

jag HATAR detta hus, de är litet, de är trångt, de är fult. ja alltså på insidan av huset, fula plast mattor från 30 talet och badrummet....ja de ska vi inte tala om.
dessutom drar de sviin kallt på golvet i vardagsrummet så ja vill gärna inte lägga ner Sigge där. Han kommer ju bli tvär sjuk på stört!

Om man endå hade ett körkort och pengar till att få köpa ett större hus. Jag skulle va glad bara om jag fick ett större kök och badrum och hall!

Ne idag är jag bara irriterad över detta hus! Och läget på huset.... skulle va kul och kunna gå ut och gå me Sigge och känna sig säker. Jag HATAR att gå på e4an med barnvagnen.....

Men välkommen käära söndag!

Nu ska ja återgå och städa till huset som gud glömde....


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0