söndag snart slut.

Sköönt.

Denna dag har gått i ett.

Va hem till mamma på mat. Vart nå kassler me pasta och nå konstiga äpplen me nötter, vette sjutton va hon hittade på men, gott va de!

Sen va de bara hem och slappa i soffan, sigge tok somna i soffan och sov så bra så :) den sömnen behövde han.
Och när jag sitter och slappar i soffan så kommer ambulansen och hämtar vår grann tant. Stackars tant. Hon lär inte må bra, hon är förmodligen psyk sjuk. Hon "roade" sig förut me att sälja sig själv. (de säger väl allt)
Nu väger hon, utan att överdriva 160 kg. Hon och hennes karl bor i huset breve oss, me sin son. Förmodligen har hpon väl försökt ta livet av sig igen. Så hennes man åkte me henne i ambulansen, men allt jag tänker på är om dom lämnade deras son ensam hemma? Han är vä runt 10 år?
Stackars barn.... kan inte va lätt att ha en sån mamma som mår dåligt psykist... De är ju synd om hela familjen.

De är nästan så man vill gå över och höra om de är okej me han. Men inte kan man väl va så omänsklig att man lämnar sitt barn ensam hemma och är så liten?

Nå ja.

Jahaa och efter den incidenten så kommer stoffe till mig helt hysterisk och pratar nåt om mask och Kurre.
jaha, då har katt fan mask me. Och den jäveln kröp omkring på vårt golv! Hur vidrigt!? Jäävligt vidrigt.

Så imorrn blir att avmaska dom snuskisarna....

Usch va äcklad jag blev.


Nu ska jag fortsätta me de viktiga jag höll på me innan detta- att göra ingenting!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0