nördigt

..haha.

bara jag som kommer på de mesta.


Jag brukar få STORA finnar, eller bölder som jag kallar de. Överallt kan dom ploppa upp.

Jag fick förut en JÄTTE böld på axeln, precis där bh bandet ligger. De gjorde fruktansvärt ont. Så ont att jag kved varje gång jag va tvungen att ha BH på mig.

Men...

då testade jag detta.

Jag tog Sigges flytande alvedon och smorde på. POFF så va smärtan borta och "bölden" försvann inom 2 dagar :P

Nu måste jag testa detta igen, fast denna gång på en finne som satt sig vid mungipan. Den gör ont och är på g att bli stor.
Så smörja smörja...kanske de hjälper denna gång me?!

Nörd eller vad?!

Avtryck
Postat av: Kelly

De va Kims polares tjej. Jag bara ÄLSKAR den. Hur underbar som helst <3

2012-01-24 @ 00:28:49
URL: http://kellycresswell.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0