min lussebulle...


haha bara några dagar gammal och gulsot hade han me.
Men riktigt så gul som han är på bilden va han inte, de mesta gjorde blixten.

Men han ser då ut som min lilla lussebulle!


Idag är det fredag, och vi har sovit bra inatt, de tackar vi för.
De ska väl hinnas städas här hemma om herr Sigurd tillåter de.
Man vet aldrig. Just nu ligger han under babygymmet och pratar me sin spegl bild :p
Sen ikväll är de väl fredags mys me pappa stoffe me.

Imorrn är de lördag, och de innebär att vi ska till storvreta och fira pappa som fyllde 65 igår.
Va meningen att vi skulle firat han igår men de blev inte så.
Så vi tar de imorrn istället, och sen är de party all night looong för min del.
Va nästan ett år sen jag var ut i Uppsala, ja lär inte missat mkt under den tiden?
Men de ska bli kul iaf!

Nu ska ja passa på att läsa alla bloggar och få i mig frulle innan han lessnar på att prata me sig själv :P


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0