mardrömmar..

va fasiken kommer dom ifrån?

Ja har väldigt länge nu haft mardrömmar, fast dom känns som sanna. Och de går alltid ut på samma sak. Att de är spöken, andar.

I natt kom de igen...denna gång hade jag, stoffe och sigge flyttat. Vi hade flyttat in i svärmors hus.
Och vi hade vårt sovrum där stoffes syster cornelia har sitt rum.

Jag ligger och sover och Sigge sover i sin säng breve vår. Då helt plötsligt hör jag konstiga ljud, och ja vaknar av dom(alltså i drömmen) jag försöker ta mig upp men de går inte. Spökena håller hårt i mina armar så ja kommer inte upp. Och jag får panik och blir skit rädd.
De gör fruktansvärt ont i armarna för att dom trycker ner mig i sängen, och när jag säger åt dom i drömmen att om dom släpper mig så flyttar jag därifrån...då släpper dom mig och Sigge gallskriker.
Sen vakna ja....

Och Sigge skriker...

Samma sak nästan varje natt.

Varför drömmer jag så här nu?! Detta börjar likna mer konstiga drömmar än när jag var gravid.

De är alltid om spöken som försöker skrämma bort mig från den plats jag är på.
Och de som känns mest läskigt är att de känns som på riktigt...

Usch!

Avtryck
Postat av: Zandra

Jag kommenterar här då det inte går att göra det under "testing"

Om det inte visar något så kan du kolla om du ändå får mjölkfri ersättning.

Brukar inte visa på barn under 6 månader på testerna.

Oliwer visade det inget på men ska undvika all mjölk till 6 månader sen ska dom göra nya tester.

Lycka till !

2012-01-30 @ 12:23:05
URL: http://tvavuxnaochfyrabarn.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0