Kväller...

nu har sigge tagit kväller, undra bara hur länge han tänker sova i natt. Han brukar vanligtvis somna vid 21:30 och han somna nu...

Så jag kommer förbereda mig på att de inte blir mkt sömn i natt.

Jag funderar på en sak.

Angående om hans mage och allt. Han har ju snart vart dålig i magen i 2 veckor och nu de senaste dagarna har han blivit prickig runt munnen och kinden så fort han äter. De försvinner mellan hans måltider.
Kan de va semper profylac han inte tål helt plötsligt?! Samma material på nappen har han alltid haft.. så kan inte va de.

Vad kan de va?

Får fråga dom på BVC på torsdag när vi ska dit.

Nå ja, nu ska jag också börja göra kväller och snart hoppa i säng...

Natti natt på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0