jaha ja...


de va de det.

Nu har man dammsugit, torkat golven, plockat undan de mesta grejer som står överallt, och hunnit med att övertala kalrn om en ny vagn :p
En sån vagn jag velat haft från första början!

En crescent.

Visst ja gillar dom vagnarna vi har nu, men de är alltid en crecent jag velat ha. Så nu hittade jag en billigt på blocket.
Så säljer vi dom andra två vi har så förlorar vi inte så mkt på att köpa denna, jag smsade hon som sålde den. Vill gärna se och känna på vagnen innan ja köper den. Jag har ju bara sett denna vagn men aldrig "kännt" på den.
Den senaste vagnen vi köpte är skit snygg och allt de där, men den enda nackdelen är att den är rätt tung att köra, inte som vår brio då den är väldigt lätt.

Så jag hoppas att crecent inte är så tung och jobbig att köra.

De visar sig.

Vi ska även sälja iväg vårt PS3 som bara ligger och skräpar, vi använder det aldrig så. De bara står och samlar damm.
Nån som vill köpa?!

Nej nu ska ja passa på att göra middagen medans lille man sover!

Tänk så mkt man hinner me utan fb ;) hade jag haft FB nu hade jag inte ens kommit till dammsugningen :P

Avtryck
Postat av: sophie, 2barns mamma i mars.

svar: Ja, lite spännande är det :) Värkar var det iaf, men fick en tablett så de stannar av. Får se hur länge han håller sig inne :)

2012-01-30 @ 15:47:57
URL: http://sophiehs.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0